20. apr, 2017

Week 9

Afgelopen maandag is mijn 9e week met Personal Body Plan van start gegaan, ik heb mijn 2e weeg en meetmoment gehad en ben nog steeds op en top gemotiveerd! Wat een fantastisch programma is dit! Je kunt zelf bepalen wat je eet, word steeds bewuster met voedingsstoffen en leert in de dagelijkse schriftelijke lessen veel over voedingswaarden en bewegen. Ik ben al veel meer te weten gekomen over hoe voedingswaarden en voedingsstoffen worden verwerkt in het lichaam en wat voor invloed ze hebben. Dit helpt enorm om te begrijpen waarom je beter bepaalde dingen wel of niet kunt eten. Mijn eten gaat goed en ik krijg regelmatig complimenten van mijn coach dat ze tevreden is, en ik ben dat ook heel erg met haar! Ik kan haar alles vragen en krijg een logisch antwoord waar ik iets aan heb.

Tot nu toe heb ik 1900 kcal op dagen dat ik sport en 1800 kcal op actieve rust en rust dagen. Echter wil ik mijn 1 kilo per week progressie wel blijven halen dus heb ik gevraagd of mijn kcal inname 300 kcal naar beneden mag. Hoe langer je bezig bent hoe langzamer het gaat en ik kan het mij niet veroorloven minder dan 1 kilo per week af te vallen. Ook doe ik elke dag wel iets aan sport, fietsen voor deliveroo of thuis oefeningen en heb ik 1 uur cardio bij elk bezoek in de sportschool toegevoegd. 

Ondertussen zijn mijn resultaten in de afgelopen 8 weken als volgt:

 

-/- 12 kilo gewicht

+/+ 1 cm  schouders

-/- 6.5 cm borst

-/- 8 cm taille

-/- 14 cm heupen

ik heb nog 16 weken te gaan en mijn streefgewicht is 70 kilo!

 

Stay Tuned... To be Continued....